VİŞNELİ UN KURABİYE

Tarifi zevkle takip ettiğim kevserin mutfağından aldım.  Uzun süredir yapmak istiyordum ama bir türlü bu tadı  yakalayamiyordum.  Ben bildiğimiz un kurabiyesine şekil vererek farklılık kattim. Tarifinize sağlık Kevserin mutfağında...
 1 paket 250 gr tereyağı
 Yarim çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri (tarif 1 çay bardağı ama ben şekerli sevdiğimden çok koydum )
1 çay bardağı nişasta
1 paket vanilya
4 su bardağı un

Üzerine;
Vişne reçeli

Tereyağını ve pudra şekerini karıştırın ve yoğurun.  Kalan malzemeleri ekleyerek hamuru yoğurun. Hamurdan yumurta büyüklüğünde bir parça koparın ve derin dondurucuya koyun, kalan hamuru da dolaba kaldırın. 15 dk bekletin.  Dinlendikten sonra ceviz büyüklüğünde parçalar alın ve yuvarlayip  bastırarak fırın tepsisine dizin.  Derin dondurucu da bulunan bir parça hamuru çıkarın ve rendeleyin.  Hamurlarin üzerine paylastirin.  Orta kısmını boş bırakın. 180 derecede 15 dk pişirin.  Piştikten sonra 5 dk daha bekletin.  Ilk sicakligi geçince vişne reçelini  orta kısmına koyun. Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
secretpatisseria Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting