ADIM ADIM CAM BOYAMA

Bayıla bayıla yaptığım şeylerden biri de bu oldu. Uzun süredir yapmak istiyordum. Bir türlü sıra ona gelmiyordu.  O kadar kısa zamanda oluyormuş ki neden yapmadım diye azcık kızdım kendime:) şimdi ihtiyacımız olan malzemeleri yazalım;
Dekupaj için istediğiniz şekiller
Dekupaj tutkalı
Beyaz enamel cam boya
Pembe puantiyeler için pembe akrilik boya

 Öncelikle dekupaj için resim buluyoruz. Bunu internetten indirdim. Hepsini bir sayfaya kopyaladım. Ilk önce renkli çıktı şeklinde çıktı aldım fakat renkler çok soluk geldi. Sonra baskı ofset (office 1) yerinde alınca aradaki farkı anladım. Birde A4 olarak değilde A3 olarak çıkartın. Boyut olarak daha büyük oluyor. Resimleri kenarlarindan düzgünce kesiyoruz. Kullanmak istedigimiz zemine dizayn nasıl olacak diye diye diziyoruz. Ben borcam tercih ettim. Borcamı  iyice yıkayıp  kuruluyoruz artık biseyin kalmamış olması lazım. Kağıtları borcami ters çevirerek altına yapistiracaz. Kağıtların on yüzüne tutkal sürün ve yapistirmaya başlayın.
Resim de görüldüğü gibi yapıştırın.  Tüm kağıtları yapıştırınca üzerini bir kez de dekupaj tutkalı ile geçin. Amacımız kağıtları korumak. Sonra pembe boyayla kulak çöpü yardımıyla puantiyeler  yapın. 
Bu tabağın görüntüsü olmuş oldu.
              Buda on yüzünden bir görüntü.
Boyanin kurumasını bekleyin. Yaklaşık 15-20 dk kuruyor. Kuruluştan sonra cam boyayla boyamaya başlayın. Ben toplamda 3 kat sürdüm. Her boya arası mutlaka bekleyin ve önceki katın kurudugundan emin olun.islemler bitince isterseniz camı turbo fırında 1 saat fırınlayin. Isterseniz 20 gün kurumasını bekleyin. Ben riske edemedim ve beklemeye karar verdim.



0 yorum:

Yorum Gönder

 
secretpatisseria Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting