KAHVE ÇEKİRDEĞİ KURABİYESİ

Evi saran kokunun  tarifi  yok ☕☕
Şimdi  kahve yapılıp  tadına  varsa zamanı. ..

125 gr margarin  veya  tereyağı
1 yumurta
1 su bardağı  pudra şekeri
Yarım su bardağı nişasta
1 tepeleme  yemek kaşığı  kakao
1 yemek kaşığı  nescafe
1 tatlı kaşığı  vanilya
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
2 su  bardağından  biraz  fazla  un
 
Un,kabartma tozu  ve vanilya hariç  tüm malzemeleri karıştırın. En son un, kabartma tozu, vanilya  ekleyerek  kulak  memesi kıvamında yumuşak bir hamur yoğurun. Orjinal  tarifinde 2 su bardağı  un  vardı  ama ben biraz daha fazla  koydum. Hamurdan  küçük  parçalar kopararak  elinizle şekil verin. Sonra kürdan yardımıyla  ortalarına çizikler atın. 180 derecede pişirin. Afiyet olsun.

Tarifi  birçok  yerde  gördüm  ancak  ben hesnanin  mutfağından  alıntı  yaptım. Sevgilerle. ....


0 yorum:

Yorum Gönder

 
secretpatisseria Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting