BABET BOYAMA




































İlk görünce daha neler dedim....Ben eskiyen ama bi okadarda rahat olan babetimi siayaha boyayıp gündelik giymeyi düşünürken bi baktım google görsellerdeyim..Aman allahım ne güzel şeyler yapıyor bu ve insanlar ...
ilk iş babeti pembeye boyamak oldu.Zemini 2kat akrilik boyayla boyadım.Sonra isterseniz pecete isterseniz renkli çıktı aldıgınız resimleri kesin.Ben çıktı aldım.Kelebeklerin arkasına dekupaj tutkalı sürdüm ve babete yapıştırdım.Sonra üzerinede bir kat daha sabitlemek için tutkal sürdüm.Kuruyuncada 2 kat vernik sürdüm.Bir çok blogta dayanıklıgı konusunda orun olmadıgı söyleniyor.Açıkcası bende yagmurda çamurdan giymekten kaçınacagım tabiside:)) hem çook güzel oldular...hemde çook ucuz:)) sanırım kocamı zengin edecem:)) 
 Dogo modelleri var sırada bir babet alıp dogo taklidi yapacam.....



0 yorum:

Yorum Gönder

 
secretpatisseria Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting