KIZCEMİN DOĞUM GÜNÜ :))

Kendisi yaptıklarımdan anlamıyor diye düşünsemde günlerdir evin içinde dolaşarak iyiki doğdun zenan diye sayıklıyor.Onun bu hallerini görünce iyikide yapıyorum bunları dedim.Büyüdükten sonra güzel anı olacagını düşünüyorum.
  Öncelikle karakter seçimi düşündürdü beni.Hellokıty yoksa mınnıe mi düşünüken mınnıe nın sevimli halleri baskın çıktı ve ona karar verdim.İnternetten tek kullanımlık ürünler aldım.Masa örtüsü,tabak,bardak,çatal,pasta standı,cocular için taç ve balon gibi.Daha çok uzayan ürünleri olsada beni bu kadarı tatmin etti.
Mınnıe dolu bir masa hazırladım.Ferforje bisikleti kudelalarla süsledim.Puantiyeli standım uymaz sanıyordum ama oda güzel durdu.
internetten resimler indirdim paınt programında düzenleyerek bu hale getirdim.Bunları meyve suyu paketlerinin üzerine,pipetlerin üzerine ve yiyeceklerin üzerine yapıstırdım.Sağolsun baskı offıce birde jest yaptı ve bunları etiketli çıkardı.Direk yapıstımak kaldı banada....



 Bunların hzır satılanlarıda var ama sanırım bişeyleri kendim yapmak beni daha çok mutlu ediyor.Hatta organizasyon yapan şirketlerde var.Sen sadece seçiyosun herşeyi yapıp ayagına getiriyorlar.Onuda belki azcık büyüyünce yaparım :))
Buda pastamızın şekli.Bu resim internetten alıntı.Biz resim cekmeyi unutunca bunu koydum.Aynısının karesini yaptırdık.Pastacımızın simleri ve kenarına koydugu gülleri olmasaydı daha güzel olabilirdi....
Bunlarda yaptıgım kurabiyeler.Aslında daha renkli yapmayı düşünürken bu halleride güzel gelince ugrasmadım....
Buda masadan kıpılan görüntü....
menüm de böyle:
 Pasta
Kuru biber,palıcan dolması
peynirli börek
tavuklu börek
patlıcanlı börek
sandvic poğaça
süt dilimi
mınnıe kurabiye
mercimek köftesi
kumpır
tel sehriye salatası
kum salatası

0 yorum:

Yorum Gönder

 
secretpatisseria Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting