KARA TAHTA BOYALI KUPA

Merhabalar. ...
 Kara tahta yaptıktan sonra birde kupa olsa olmaz mı dedim ki oldu :) Paşabahçe mağazasında görmüştüm sonra birçok yerde stiker şeklinde satılmaya başlanmış. Siz direk kupaya yapıştırıyorsunuz.Kupanın birini evde bulunan bir stiker ile yaptım.
Stikeri kara tahta boyası ile 2 kat boyadım. Boyanin ilk katını enine yapınca 2. Katını mutlaka boyuna yapın. Sonra kurutun ve istediğiniz yere yapıştırın. Isterseniz kavanozlara da yapistirabilirsiniz .
   Ikinci kupayı ise yarısını boyadım.
Kupanın boyanacak yerlerini açıkta bırakacak şekilde kalan yerlerini bantladim. Kara tahta boyası ile 2 kat boyadım. Boyanin ilk katını enine yapınca 2. Katını mutlaka boyuna yapın. 
Mutlaka elde yıkayın. Makinada denemedim. 
Sevdiklerinizle musmutlu kalmanız dileğiyle. ...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
secretpatisseria Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting