EV EKONOMİSİ :)) VAZO YAPIMI


Yakın dönemde pnterestte karşılaştım.Sadece resimleri vardı.Bende kendimce bulup buluşturup yapmaya karar verdim.

 Bunun için birkaçsüt şişesi ve sprey cam boya aldım.Atatürk orman çiftliği cam şişeleri kendiliğinden çiçek kabartmalı :) buda vazoya ayrı bir güzellik kattı.Süt şişelerini iyice yıkayıp kuruladım.Sprey boyayla 3 kat boyadım.Her bir boyama seansı arası 20 dk beklenmesi gerekiyor.Ben beyaz mat boya kullandım ama kesinlikle parlak kullanmalısınız.Üzerini verniklemeyi düşünüyorum.Şişelerin üsütündeki kabartıları akrilik pembe boya ile boyadım.Dallarına gelince yeşil göz kalemim devereye girdi.Mutfagımı süsleyen tatlı vazocuklarım oldular:)))








0 yorum:

Yorum Gönder

 
secretpatisseria Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting